Популярні запитання

  • Для того, щоб перевірити наявність товарів, необхідно:

    • 1. Обрати потрібне місто
      • 1.1. Якщо ви зайшли на сайт з персонального комп’ютера (ПК): натисніть на назву міста на головній сторінці сайту у верхньому лівому кутку сайту, після чого відкриється вікно вибору міста, почніть вводити в строку пошуку назву міста (введіть мінімум 2 перші літери) на оберіть місто з запропонованого переліку.
      • 1.2. Якщо ви зайшли на сайт зі смартфону: натисніть на кнопку меню (три горизонтальні лінії) у верхньому лівому кутку сайту, натисніть на назву міста, далі натисніть кнопку «ні, змінити», почніть вводити в строку пошуку назву міста (введіть мінімум 2 перші літери) та оберіть місто з запропонованого переліку (якщо перелік автоматично не відображається після введення назви міста, натисніть на клавіатурі смартфону клавішу вводу «ОК»).
    • 2. Використати фільтр «Наявність товару»
      Після вибору міста перейдіть в Каталог для перегляду товарів та застосуйте фільтр «Наявність товару» (на ПК блок з фільтрами знаходиться зліва від блоку з товарами, на смартфоні кнопка «Фільтр» справа).
      • 2.1. Ви можете відфільтрувати товари в Каталозі, щоб переглядати лише товари, що доступні для самовивозу в магазинах вашого міста, для цього натисніть фільтр «Отримання в магазинах в обраному місті». Крім того якщо у Вашому місті є декілька наших магазинів, ви можете відфільтрувати товари, що є в наявності в конкретному магазині, максимально можна обрати 3 магазини. Для цього натисніть «Вибрати магазини», оберіть потрібні та застосуйте фільтр.
      • 2.2. Також ви можете відфільтрувати товари, які доступні для доставки для цього оберіть фільтр «отримання в відділенні кур’єрської компанії». Якщо у обраному місті відсутні магазини «ATHLETICS», то вам доступні до перегляду виключно товари, що доступні на доставку.
    • 3. Перевірити наявність в Картці товару
      З Каталогу перейдіть в Картку товару, що вас зацікавив, оберіть потрібний розмір та перегляньте чи доступний товар, для самовивозу в магазині та у відділенні кур’єрської компанії (ця інформація зазначається під кнопкою «Купити»).
      • 3.1. Якщо товар доступний в обраному місті, то перегляньте в яких саме магазинах товар можна придбати – натисніть кнопку «Наявність в магазинах».
      • 3.2. Якщо товар доступний для доставки у відділення кур’єрської компанії, то ви можете переглянути перелік відділень та поштоматів Нової пошти, що доступні для вибору у вашому місті – натисніть кнопку «Адреси відділень».
    • 4. Зміна міста під час оформлення замовлення
      Також ви можете змінити місто під час оформлення замовлення: в Кошику при виборі Відділення кур’єрської компанії. Для цього в Кошику необхідно натиснути кнопку «Вибрати відділення», далі у верхньому лівому куті вікна, що відкрилось, в полі «Ваше місто» натиснути на назву міста, якщо вам потрібно його змінити, та ввести назву потрібного міста. Після введення назви міста вікно вибору відділення закриється, це необхідно щоб сайт оновив інформацію щодо відділень Нової пошти. Необхідно повторно натиснути кнопку «Вибрати відділення» та обрати зручне вам відділення або поштомат в обраному місті.
    Увага! Наявність товарів оновлюється щогодини. В період проведення акцій та розпродажів через підвищений попит, можливі випадки, коли під час обробки магазином замовлення може виявитись, що замовлений товар щойно закінчився.

  • Можливе оформлення замовлення на доставку у відділення або поштомат кур’єрської компанії Нова пошта. Оформлення адресної доставки наразі не доступне.
    Зазвичай обробка і комплектація замовлення відповідальним менеджером займає від 1 до 3 робочих днів з дати оформлення замовлення. В період проведення акцій та розпродажів через збільшення кількості замовлень, терміни комплектації замовлення можуть бути змінені. Після комплектації, замовлення передається для доставки у кур’єрську компанію Нова пошта, терміни доставки кур’єрською компанією в обране відділення або поштомат складає від 1 до 3 робочих днів від дати передачі замовлення на доставку. На період дії воєнного стану терміни доставки можуть бути змінені.

  • Ні, ви можете оформити замовлення на самовивіз, якщо товар вже є в наявності в магазині у вашому місті або замовити доставку на відділення Нової пошти чи поштомат, якщо товар доступний для доставки. Пересилка товарів між магазинами не здійснюється.

  • При здійсненні самовивозу з магазину «ATHLETICS» можливо частково отримати замовлення, тобто ви можете оплатити і отримати, лише ті товари із замовлення, які вам підійшли. При отриманні замовлення у відділенні Нової пошти часткове отримання неможливе, потрібно або повністю оплати і отримати замовлення, або відмовитись від нього. Тому якщо ви замовляєте Новою поштою декілька товарів на вибір, рекомендуємо оформлювати їх окремими замовленнями.

  • Для уточнення можливості внесення зміни в замовлення або скасування замовлення необхідно звертатись на пошту info@athletics.kiev.ua. Внесення змін і скасування замовлення можливі до моменту передачі замовлення для доставки Новій пошті.

  • Якщо Ви оформили замовлення на самовивіз в одному з магазинів «ATHLETICS», то резерв товару діє одну добу від дати замовлення. Ви можете продовжити резерв максимально до 7 днів, для цього необхідно звернутись на пошту info@athletics.kiev.ua. Продовження резерву здійснюється на 3 доби, якщо Ви не встигаєте за даний період звернутися до магазину – Ви можете звернутися до нас повторно і менеджер продовжить резерв ще на 3 доби, таким чином буде досягнуто максимально можливого строку резерву – 7 діб.

  • Ви можете оплатити товар готівкою або банківською картою під час отримання в обраному магазині «ATHLETICS» (для самовлень на самовивіз) або у відділенні Нової пошти (для замовлень на доставку). Замовлення, оформлені в поштомат Нової пошти, можна оплатити через мобільний додаток Нової пошти або на сайті www.novaposhta.ua.

  • Асортимент в роздрібних магазинах та на сайті може відрізнятися, деякі моделі можуть бути відсутні на сайті. Крім того, асортимент та розмірний ряд в різних магазинах також може бути різним. Ціна на один і той самий товар на сайті та в роздрібних магазинах не відрізняється.

  • Ні, повернення товару можливе виключно тим же шляхом, як його було отримано. Якщо товар було отримано на Новій пошті, то повернути його необхідно кур’єрською адресною доставкою в магазин з якого була здійснена відправка. Детальніше про повернення за посиланням.

  • Так, діє Клубна Програма «ATHLETICS», яка дає змогу своїм учасникам накопичувати бонуси та використовувати їх як знижку під час здійснення покупок, користуватися іншими привілеї та сервісами. Детальніше про умови Клубної програми за посиланням.

  • Бонуси, що були використані при замовленні товару, який було повернуто або не викуплено на Новій пошті, будуть повернені на Клубну карту на наступний день, після отримання товару магазином, який це замовлення відправляв, якщо термін дії таких бонусів не закінчився. Термін дії бонусів не продовжується.

  • Для замовлень, що були отримані та оплачені в магазинах «ATHLETICS» шляхом самовивозу повернення грошових коштів відбувається в тій же формі, що й була оплата. Тобто якщо була оплата готівкою, то грошові кошти будуть повернені готівкою. Якщо була оплата банківською картою, то повернення коштів буде на цю банківську карту. Підтвердженням здійснення операції повернення коштів від нас є чек повернення коштів і сліп, якщо оплата була картою. Гроші списуються з рахунку компанії автоматично в момент друку чека. На жаль, ми не можемо вплинути на тривалість процесу перерахунку коштів на вашу картку. Якщо виникають затримки з зарахуванням коштів на банківську карту, звертайтесь, будь ласка з чеком повернення до вашого банку.
    Для замовлень, що були отримані та оплачені у відділені або поштоматі Нової пошти повернення грошових коштів відбувається шляхом перерахунку грошових коштів на банківський рахунок покупця, який він вказав у Заяві на повернення. Грошові кошти будуть повернені впродовж 10 робочих днів, але в будь-якому випадку не пізніше 30 днів, з дня отримання повернення магазином, який здійснював відправку. Детальніше про повернення за посиланням. Якщо виникають питання щодо повернення замовлень, які були оформлені на доставку Новою поштою рекомендуємо звертатись на пошту e-commerce@athletics.kiev.ua.

  • Промокод – це набір символів, що дає змогу отримати акційну знижку на сайті на визначений умовами акції перелік товару. Використати промокод можуть лише авторизовані на сайті покупці. Одночасне використання промокоду та бонусів по Клубній програмі не дозволяється. Детальні умови використання акційного промокоду зазначаються на сторінці конкретної акції. Ознайомитись із переліком акцій, умовами та списком акційного товару можна у розділі «Акції»

  • Так, ви можете купити товари в розстрочку за допомогою сервісу Кредит розстрочка від АТ «Ощадбанк». Пропозиція діє виключно для покупок, що здійснюються в роздрібних магазинах «ATHLETICS», в тому числі для замовлень на самовивіз. Для замовлень на доставку «Новою поштою» оформити розстрочку неможливо. Детально про умови отримання кредиту розстрочки за посиланням.

  • Ні, на жаль, магазини на мають вхідної лінії телефонного зв’язку. З усіх питань необхідно звертатись на пошту info@athletics.kiev.ua.

  • Графік роботи магазинів зазначено на сторінці «Магазини». Якщо плануєте відвідати магазин, рекомендуємо враховувати повітряну тривогу та графіки відключень електроенергії.

  • Під час повітряної тривоги магазини зачинені для відвідувачів, просимо враховувати це під час планування візиту. Обробка замовлень під час повітряної тривоги не здійснюється, так як персонал магазинів перебуває в укритті, у зв’язку з чим можливі затримки у підтверджені та обробці замовлень. Дякуємо за розуміння.