1. Визначаємся зі стилем катання
- Фітнес-катання (вулиця, парки тощо)
- Швидкісне катання (по спецтрекам)
- Агресивне катання (сходи, поручні і т.п.)
 
2.ПідбираємоЧЕРЕВИКИ
Черевик - головна частина в будь-якому ролику. Зручність черевика - обов'язковий критерій при виборі моделі.
 
Ролики з жорстким черевиком
Плюси: хороша бічна підтримка ступні, стійкість до стирання черевика і ударостійкість, можливість чищення чобітка, у роликів для фітнеса і відпочинку непогана вентиляція.
Мінуси: тяжкість конструкції.
 
Ролики з м'яким черевиком
Черевики в роликів незнімні, з міцної тканини, шкіри або шкірозамінника. Бічна підтримка забезпечується як зовнішньою пластмасовою силовою манжетою, так і внутрішніми жорсткими елементами із пластику.
Плюси: стильна легка конструкція, внутрішній комфорт, хороша вентиляція.
Мінуси: складність в чищенні роликів.
 
Гібридна конструкція
Поєднують в собі плюси роликів з жорстким черевиком: відмінну бічну підтримку, ударостійкість, можливість чищення внутрішнього чобітка; та принади роликів з м'яким черевиком: напіввідчинена конструкція забезпечує хорошу вентиляцію і виглядає привабливо.
 
3. Звертаєм увагу на ФІКСАЦІЮ
Найчастіше ролики мають одну кліпсу у верхній частині силової манжети, а ось підйом ступні можуть закріплювати як 1-2 додаткові кліпси, так і шнурки.
Кліпса - механічна застібка з важелем. Перевагою кліпси перед шнурками є швидкість і зручність їх застібання. У ряду роликів стоять кліпси з "пам'яттю" - один раз налаштував затиск, і потім можна застібати без чергової підгонки застібок.
Шнурівка більш рівномірно затягує черевик ролика, підвищуючи комфорт. Сама по собі шнурівка надійніше кліпс, тому ролики для агресиву робляться тільки з шнуруванням.
Але все ж найнадійніший і максимально комфортний спосіб фіксації роликових ковзанів - це комбінація шнурків, пластикового ременя з фіксатором і п'ятового ременя на липучці.
 
4. Розглядаємо КОЛЕСА
Вибір коліс повинен враховувати два параметри - розмір і жорсткість. Розмір коліс вказується в міліметрах. Чим більше діаметр коліс, тим менше відчуваються нерівності асфальту, тим ролики швидше; чим менше колеса, тим більш вони маневрені. Чим жорсткіше колесо, тим швидше і ефективніше воно на гладких покриттях, тим краще воно котиться, але тим сильніше відчуваються камінці на асфальті. У м'якого колеса більша сила зчеплення з дорогою, воно має велику маневреність і більше пом'якшує вібрацію. Але такі колеса швидше стираються. Найоптимальніший варіант - 78А або 80А. Як правило, ці два параметри пишуться дробом (78/80А). Це означає, що розмір роликів 78 мм, жорсткість - 80. Слід зазначити, що важлива вага тіла того, хто катається. Людина з великою вагою може сплющити м'яке колесо. Пружність колеса залежить від формули уретану або суміші, що використовується при виготовленні. Загалом, чим вище пружність, тим краще.
70А-82А - фітнес, роллердроми, поганий асфальт, стрибки, діти, початківці
82А-84а - міське катання, слалом, слайди
85А-87А - швидкість, слайди, танці на роликах
87А-90А - агрессив
 
5. Цікавимся ПІДШИПНИКАМИ
У кожного колеса є по одному комплекту підшипників з кожного боку. Підшипники класифікуються: звичайної точності, підвищеної точності, ABEC-1, ABEC-3, ABEC-5, ABEC-7. При класифікації беруться до уваги допустимі відхилення у внутрішній і зовнішній доріжці кочення підшипника, у виробленому ними рівні шуму. Кулькопідшипники з вуглецевих матеріалів відрізняються більш прийнятною ціною і меншою зносостійкістю, ніж підшипники з легованих сталей. На ціну підшипника і термін служби впливає також тип мастила. Просочений жиром підшипник краще захищає від води, але при цьому інертніший; підшипник, просочений маслом, менше чинить опір обертанню, швидше крутиться.
 
6.Не випускаємо з уваги РАМУ
Рама - це основа ходової частини роликів. Короткі рами більш маневрені, довгі - стабільніші на швидкості. Алюмінієві рами легше і краще передають зусилля, що дозволяє набирати велику швидкість або виконувати складні елементи, композитні рами краще гасять вібрацію. По міцності якісні композитні рами не поступаються алюмінієвим.
Існують роликові ковзани із знімною рамою, які зазвичай виконані у вигляді високого жорсткого кросівка з елементами кріплення рами в підошві. До плюсів таких роликів відносять можливість знімати раму з колесами і при необхідності ходити, як у звичайних кросівках. Але конструкція кріплення рами до підошви знижує загальну надійність.
 
7.ПеревіряємоВЕНТИЛЯЦІЮ
Просто глянувши на ролики, складно відзначити рівень вентиляції, який вони мають. Необхідно звернути увагу на вигляд тканини в передній частині внутрішнього чобітка або ролика з м'яким черевиком. Тканина у вентильованих частинах черевика повинна бути сітчастої структури.
 
8.Приміряємо вибрані ролики
Ролики не купують «на виріст», нога в черевику ролика повинна міцно фіксуватися і при цьому їй має бути комфортно. У русі, тим більше на жарі, нога розпарюється, тому зверніть увагу, щоб при примірці пальці ніг не упиралися в носок черевика. Не залежно від типу застібки, черевик в роликах необхідно затягувати достатньо щільно, але так, щоб він не здавлював ступню. Купуючи ролики для агресиву, вибирайте черевики на піврозміру - розмір більше звичайного - при приземленнях ступню трохи "плющить", тому спереду повинне бути вільне місце.
Щоб оцінити бічну підтримку роликів, необхідно встати на одну ногу і «перекинути» всю вагу на зовнішню (або внутрішню) сторону черевика ролика, тобто спробувати "завалити" ролик убік. Чим сильніше опір черевика ролика - тим простіше буде маневрувати на великій швидкості і виконувати трюки. Якщо вдається сильно "завалити" ролик, то це значить, що бічна підтримка даної моделі для вас недостатня і варто звернути увагу на інші ролики.
 
9.Не забудьте про ЗАХИСНЕ ЕКІПІРУВАННЯ
Роликові ковзани досить небезпечний вид спорту, тому у вас повинні бути шолом, наколінники, налокітники і рукавички.